Olenkin taas unohtanut koko blogin.. Hups. ;)

Minulla ei ole oikein mitään kirjoitusaiheita ja nää kuvatkaan ei millään tavalla liity mun kirjotuksiin... 

Meillä oli entisen luokan kanssa luokkakokous viikonloppua. Kuvia piti ottaa, mut se jäi, koska kukaan ei ollu kyllin selvänä ottamaan niitä ^^ 

En oikeen muista mitään mistään, heti ku menin sinne ni PR työnsi mulle tölkin käteen ja sit taidettiinki olla sen kans ne, jotka eniten riekku siellä kämpässä :D Muut tais olla ihan kiltist. Sen ainakin muistan, että me haluttiin PR:n kans laulaa karaokea joskus aamuyöllä, mut sit ku ne laitteet saatiin toimimaan, ni meikäläinen sammu ;)

Tämmöset ihanat illat oikeesti piristää huomattavasti ♥ Oon niin paljon velkaa noille mun ihanille kavereille, ku ne on tehny tästä mun muuten ankeesta elämästä oikeesti elämisen arvosen ♥ :)

- Simbauwe -